sluchawka-logo-001

Zadzwoń do nas:

81 866 66 66
mail-logo-001

Wyślij wiadomość email:

[email protected]
zegarek-logo-001

Jesteśmy dostępni: Pn.-Pt.: 9.00 - 17.00

Jak zalogować się do office 365?

Jak zalogować się do Office 365?

Microsoft 365 to pakiet usług biurowych, które są dostępne w ramach subskrypcji. Wykorzystuje się go w szkołach, firmach, w domach czy na uczelniach. Logowanie do Office 365 odbywa się poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację zainstalowaną na komputerze. Jak wygląda proces logowania do Office 365? Sprawdź wszystkie niezbędne informacje dotyczące logowania do Microsoft 365, Outlook 365 i innych aplikacji z pakietu.

Jak zalogować się do office 365 dla szkół

Microsoft Office 365, przeznaczony dla instytucji edukacyjnych, obejmuje zestaw narzędzi sieci Web, które umożliwiają nauczycielom, uczniom i studentom bezpieczny dostęp do poczty e-mail, jak również do ważnej dokumentacji, kalendarzy i kontaktów – z każdego miejsca i dowolnego urządzenia. Dzięki dopasowanym indywidualnie planom subskrypcji, usługa oferuje połączenie najlepszych funkcji związanych z komunikacją i współpracą firmy Microsoft z instytucjami edukacyjnymi. Co istotne, usługa Office 365 bezproblemowo działa kompatybilne z programami, których zarówno nauczyciele, jak i uczniowie używają w codziennej pracy.

Uczniowie i pedagodzy wszelkich instytucji edukacyjnych mogą bezpłatnie rejestrować się w Office 365 Education. Wersja ta obejmuje takie programy jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote oraz Microsoft Teams. OneNote to zaawansowany notes cyfrowy, który ułatwia organizację materiałów i współpracę z uczniami, studentami czy innymi pedagogami.

Office 365 Education pozwala łączyć rozmowy, aplikacje i wszelkie treści w jednym miejscu. Dzięki bezpłatnej usłudze School Data Sync istnieje możliwość tworzenia klasy i grupy w usługach Teams i Intune for Education.

Jak zalogować się do Microsoft office 365

Aby korzystać z usług Microsoft Office, logowanie jest konieczne – dostęp do oprogramowania polega na jego subskrypcji przez określony okres czasu. Logowanie to jest możliwe w pakiecie aplikacji, bezpośrednio w wybranym i zainstalowanym programie lub na stronie Office, w zakładce “logowanie”.

Zaloguj się do usługi office 365

Logowanie do usługi Office 365 poprzez przeglądarkę internetową to bardzo wygodne rozwiązanie, które dostępne jest zawsze wtedy, kiedy mamy dostęp do połączenia sieciowego. Strona przeznaczona do logowania do Office 365 jest zaszyfrowana, przez co bardzo bezpieczna – aby się zalogować, należy podać login i hasło. Jeśli nie pamiętasz swoich danych do logowania, funkcja “logowanie do Office 365” umożliwia odzyskanie hasła, poprzez wykonanie jego resetu.

Office 365 w wersji online wymaga stałego podłączenia do sieci wi-fi. Jeśli zakupiłeś jednak wybrany pakiet w wyższej opcji, wówczas część aplikacji możesz ściągnąć na komputer i działać swobodnie trybie offline. Pamiętaj jednak, że praca w teamie na jednym dokumencie jest wówczas niemożliwa.

Jak zalogować się do konta office 365

Jeśli posiadasz konto z przypisaną licencją Office 365, zalogujesz się pakietu za pomocą kilku prostych kroków:

  • wejdź na stronę https://portal.office.com/
  • następnie wprowadź swoje dane – adres e-mail i hasło
  • po zalogowaniu otrzymasz dostęp do strony głównej Office 365, gdzie znajdziesz takie aplikacje online jak Word, Excel itd. W zależności od wybranego pakietu Office 365 możesz również pobrać pakiet Office na komputer, ale taka możliwość istnieje tylko w sytuacji zakupu wyższej wersji licencji.

Chcesz zalogować się do panelu administracyjnego? Skorzystaj z panelu klienta, który umożliwia również zarządzanie usługą Office 365. W przypadku zakupu Office 365 na kilka stanowisk, z użyciem panelu zyskujesz możliwość dodawania, usuwania kont, przypisywania określonych uprawnień, zmiany formy licencji.

Logowanie do panelu, polega na wykonaniu kilku kroków:

  • wejdź na stronę: https://portal.office.com/
  • następnie wprowadź dane logowania do panelu administracyjnego Office 365 i kliknij “dalej”
  • po udanym zalogowaniu system przeniesie Cię na stronę główną centrum administratora. Znajdziesz tam ustawienie zabezpieczeń, dodatków oraz panel o nazwie “Administracja”, który jak sama nazwa wskazuje umożliwi Ci przejście do menu administratora usługi Office 365.

Jak zalogować się do poczty office 365

Konfiguracja poczty Office 365 odbywa się ręcznie – najpierw musisz odszukać ustawienia serwera, czyli numer portu IMAP lub POP3 dla serwera poczty przychodzącej i SMTP dla serwera poczty wychodzącej. Jak to zrobić?

  • Należy zalogować się do programu Outlook 365 z użyciem wymaganego hasła i loginu.
  • Następnie w prawym górnym rogu należy wybrać “ustawienia” – i dalej – “wyświetl wszystkie ustawienia programu Outlook”
  • Wybieramy “poczta”, a dalej “synchronizacja poczty”. W tym momencie pojawią się nam ustawienia potrzebne dla konfiguracji Microsoft 365 – POP i SMTP

Chcesz zalogować się do Office 365 jako student? Jeśli Twoja uczelnia udostępnia skrzynkę Office dla swoich studentów wystarczy zalogować się za pomocą kilku prostych kroków:

  1. zaloguj się na stronę swojej uczelni- wpisz pierwszy człon swojego adresu e-mail (wszystko to, co znajduje się przed znakiem “@”),
  2. zazwyczaj po zalogowaniu do systemu, należy wybrać opcje”zmiana hasła”. W tym kroku wprowadzamy nowe hasło, które posłuży nam do zalogowania do skrzynki pocztowej Office – powinno ono zawierać 1 dużą literę, 1 cyfrę i minimum 8 znaków łącznie. Nowe hasło nie może zawierać żadnej z części starego hasła, kolejnych 3 znaków imienia czy nazwiska lub swojego loginu.
  3. Krok następny, to zapisanie zmian i wylogowanie się z panelu. Przed zalogowaniem się do poczty Office 365 należy wyczyścić pamięć podręczną danej przeglądarki.
  4. Następnie przechodzimy do strony: https://www.office.com. Tam pojawi się okno, w którym należy kliknąć “zaloguj się”.
  5. Jako użytkownik należy wpisać nazwę konta, która wygląda przykładowo w taki oto sposób: [email protected] uczelni.edu.pl. Przed nami pojawia się okno logowania.
  6. Należy w tym momencie wpisać login i hasło w domenie @st.nazwa uczelni.edu.pl, po czym kliknąć “dalej”. W tym momencie pojawi się kolejne okno.
  7. W polu “hasło” należy wpisać swoje nowe, zmienione hasło. Jeśli korzystasz z komputera ogólnodostępnego pamiętaj, żeby nie zapisywać hasła w pamięci przeglądarki.
  8. Jeśli wszystko zostało przez Ciebie wykonane poprawnie, pojawi się przed Tobą właściwa strona www. W tym momencie możesz rozpocząć pracę z systemem Office 365.
  9. Podczas pierwszego uruchomienia poczty Outlook pojawi się okno, w którym należy ustawić język i strefę czasową. Po wykonanych czynnościach należy wylogować się poprzez ikonę “wyloguj”. Używając komputera ogólnodostępnego, wybieramy również opcję “zapomnij to konto”.

Program Outlook posiada dodatkowo bardzo wygodną funkcję, która pozwala użytkownikowi na udzielenie pełnomocnictwa innej osobie, by ta mogla korzystać z tego samego konta pocztowego. Funkcja ta jest często używana w celu przekazania asystentom administracyjnym uprawnień do swobodnego zarządzania kalendarzami czy też pocztą w imieniu innych pracowników. Możliwość udzielania pełnomocnictw jest aktywna w wersjach Outlook 2013 i 2020. Aby wprowadzić uprawnienia dotyczące pełnomocnictwa, należy:

  • uruchomić program Outlook,
  • kliknąć w kartę “plik”, a następnie “informacje”,
  • kliknąć “ustawienie kont”,
  • tutaj znajduje się “udzielanie pełnomocnictwa” – należy wybrać te opcję,
  • następie pojawia się nam formularz “Pełnomocnicy”. Klikamy “dodaj”,
  • kolejno, w formularzu “Dodawanie użytkowników” naciskamy wybraną nazwę użytkownika, a następnie “OK”,
  • w formularzu “uprawnienia pełnomocnika” należy z listy skrzynki odbiorczej wybrać “autor”, a następnie zatwierdzić “OK”,
  • w oknie “Pełnomocnicy” na sam koniec klikamy “OK”.

Jak zalogować się do usługi office 365

Skoro już wiesz jak zalogować się do Microsoft Office 365, warto teraz wspomnieć o tym, jakie programy możesz znaleźć w tym pakiecie: Word, PowerPoint, Excel, darmowa przestrzeń na pliki w chmurze OneDrve, aplikacja pocztowa Outlook, nowoczesny program do komunikacji Microsft Teams, SharePoinr, OneNote, a to wszystko zsynchronizowane z plikami Twojej firmy, dzięki czemu z całym zespołem możecie pracować wygodnie online na tych samych dokumentach.

Czym jest SharePoint? Funkcja usługi Microsoft – SharePoint Online, pozwala zarówno firmom, jak i studentom i uczniom na dostęp do wygodnej i wydajnej współpracy oraz na udostępnianie wiedzy, zasobów i informacji szkoły, uczelni czy danej korporacji. Podczas tworzenia konta, automatycznie tworzony jest zbiór witryn SharePoint, który używany będzie przez wszystkich pracowników instytucji czy firmy. SharePoint to przechowywanie dokumentów w trybie online, przypisywanie użytkownikom uprawnień do zbioru witryn, dostęp do dokumentów z każdego miejsca.

Nie mogę zalogować się do office 365

Nie możesz zalogować się do Office 365? Sprawdź czy nie jest temu winien, któryś z poniższych tematów:

  1. nieaktywna subskrypcja,
  2. wyłączone konto użytkownika,
  3. zablokowane konto użytkownika,
  4. próba zalogowania się przy użyciu nieodpowiedniej nazwy użytkownika lub niepoprawnego hasła,
  5. hasło tymczasowe – możliwe, że wygasło. Taka sytuacja może mieć miejsce, kiedy konto użytkownika jest nowe bądź też gdy hasło zostało niedawno zresetowane,
  6. jeżeli jesteśmy użytkownikami określonej instytucji zazwyczaj proces logowania jest zabezpieczony dwu-etapowo.

Spróbuj użyć jednego z poniżej podanych rozwiązań:

  1. Zbyt wiele prób logowania przy użyciu niewłaściwego identyfikatora lub hasła – po 10 nieudanych próbach logowania użytkownik zostaje zablokowany na czas 1 minuty. Kolejne nieudane próby powodują blokadę na czas dłuższy niż minuta. Aby rozwiązać ten problem, należy skorzystać z metod takich jak: spróbować ponownie, zaktualizować hasło na wszystkich urządzeniach łączących się z danym kontem lub zresetować hasło.
  2. Automatyczne logowanie za pomocą innego konta użytkownika – problem taki pojawia się w momencie, gdy używamy więcej niż jednego konta użytkownika w przeglądarce internetowej. Jak rozwiązać problem? Metoda pierwsza – to wylogowanie się z portalu. Metoda druga – to wyczyszczenie pamięci podręcznej w internetowej przeglądarce, usunięcie plików cookie, a następnie próba ponownego zalogowania się
  3. Prośba o zmianę hasła – jeśli taka sytuacja zaistnieje, może być to problem z hasłem tymczasowym lub też hasłem, które wygasło. W momencie, gdy zostanie wyświetlona taka informacja, należy zmienić hasło na nowe.
  4. Konto zostało zablokowane i wymagany jest kontakt z administratorem w celu odblokowania go – aby problem ten rozwiązać, należy odczekać 15 minut, a następnie spróbować zalogować się ponownie. Kolejna metoda, to reset hasła wykonany przez administratora – co sprawi, że konto zostanie odblokowane.

Mamy nadzieję, że powyższy artykuł odpowiedział na wszystkie Twoje pytania w temacie – jak zalogować się do Office 365. Zapraszamy do komentowania i do zakupów w naszym sklepie Teamnet Software.

Autor: Marcin Nawrath

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


×





Dlaczego Teamnet Software?
Bardzo dobry
100.0%
z 12660 opinii wystawionych w ciągu 24 miesięcy